Over mij

Mijn foto
Ik doe graag kaarten maken met mijn moeder. Ik ben deze blog begonnen om mijn eigen creatie's te laten zien.

zaterdag 6 augustus 2011

Gewonnen bij de Dutch Card Lovers

Hallo

Mijn naam is Mindy en ik ben 11 jaar oud en sinds vandaag heb ik een eigen blog .
Ik maak soms graag kaarten samen met mijn mama die ook een blog heeft onder de naam Mienekescrap.

Deze week heb ik meegedaan bij de challenge van DCL en heb die gewonnen met deze kaart.
Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn neef Ricardo die vandaag jarig is .

Ik wil nu vaker mee gaan doen met challenge's .

groetjes mindy

10 opmerkingen:

  1. Wat gaaf Mindy dat je nu ook een eigen blog hebt. :)Hij ziet er al heel mooi uit. Leuk ontwerp heb je uitgekozen. :)
    En je kaartje is echt een toppertje, je neef zal er heel blij mee zijn.:)) En trots ook als hij hoort dat je hiermee de challenge gewonnen hebt. :)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier heb ik ook nog een paar Challenge blogs voor je speciaal voor kinderen:
    http://hannahzoecraftymonkeys.blogspot.com/
    http://karensdoodleskidschallenge.blogspot.com/

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan Mindy! Ik wil je hier ook graag feliciteren met deze winnende, originele kaart voor je neef. Hopelijk zullen er snel meer kaartjes volgen. Ik wens je heel veel plezier met je eigen blog.

    Liefs, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mindy, welkom in blogland! Leuk dat je nu zelf ook een blog hebt, dan kun je de kaarten in het vervolg op je eigen blog laten zien en zijn alle reacties ook speciaal voor jou alleen!
    Deze kaart van de woonwagen was echt een toppertje hoor, je hebt heel verdiend gewonnen.
    Ik ben benieuwd wat Ricardo er van vindt...

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mindy, super geweldig dta je gewonnen hebt alsnog gefeliciteerd is ook een super mooie kaart die je gemaakt hebt, jammer dat je hem dan af moet geve of niet

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mindy, wat leuk dat je nu een eigen blog hebt. Hij ziet er super gaaf uit! Ik ben ook meteen volger van je geworden. En wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Je bent een terechte winnares!! Proficiat.

    Liefs, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag lieverd
    Eindelijk is hij er dan je eigen blog ,je hebt er lang om gezeurd maar nu heb je hem.
    Nu flink aan het freubelen samen met mij dan kan je nog veel meer laten zien.
    liefs mama

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Mindy welkom in blogland en nog gefeliciteerd met het winnen bij DCL. Heel veel plezier en succes met de komende challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je een eigen blog hebt en dat je met je kaart gewonnen hebt! Wie weet wat er nog meer volgt met of zonder hulp van je creatieve moeder.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Mindy.
    Gefeliciteerd met je leuke blog. Ben volger van je geworden. Leuk dat je aan meer challenge mee gaat doen.Veel succes.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen